Hiti : 439

Ertuğrul Günay bugünkü AK Parti grup toplantısına da katılmayınca Ankara kulislerinde 'ayrılacak' söylentileri çıktı.

18:47:26
Gezi Parkı eylemleri başlangıcından itibaren muhalif çıkışlarını ve hükümet yönelik eleştirel tutumunu sürdüren AKP İzmir Milletvekili Ertuğrul Günay’a partisinden ilk çalım geldi.

Günay, TBMM Genel Kurulu’nda "gezi olaylarıyla ilgili" gündem dışı konuşmak yapmak isteyince grubundan vize çıkmadı.

PARTİ GRUP TOPLANTISINA GİTMEDİ

Günay, bugün saat 14.45’de basın toplantısı yapacağını duyurdu. Ancak, ilerleyen saatlerde iptal etti. AK Parti Grup toplantısına da katılmayan Günay’ın durumu merak yarattı.

Cep telefonu bir süre kapalı olan Günay, daha yaptığı açıklamada, “ Bugün dört gurup toplantısı vardı. Bu yüzden basın toplantısını yarına bıraktım” dedi. 

Günay, yarın saat 11.00’da basın toplantısı yapacak.

İÇİYORUM DİYEN GELDİ


Günay’ın yol arkadaşı Erdal kalkan da grup toplantısına katılmadı. ABD’den, “ Ben de içiyorum”, “ Üçüncü köprünün adını Yavuz Sultan selim olmasın” diyen İbrahim Yiğit, grup toplantısına katıldı.



Diğer Haberler

Kategori Resim 23.04.2014 16:28:23
Kılıçdaroğlu 23 Nisan'ı temel hak ve özgürlükleri için,canlarını feda eden gençlerimize ve Berkin Elvan'a adıyorum dedi
Kategori Resim 23.04.2014 14:46:11
İstanbul Eyüp'te 23 Nisan etkinliğinde "Berkin Elvan Ölümsüzdür" pankartı açan ve slogan atan 2 çocuk gözaltına alındı.video izle
Kategori Resim 23.04.2014 11:59:00
Kayıp olduğu zannedilen Misak-ı Milli'nin elyazması aslı, askeri arşivde çıktı.
Kategori Resim 23.04.2014 11:45:13
Hüriyet gazetesi yazarı Mehmet Y. Yılmaz bugünkü yazısında"Uyan Türkiye soyulmak üzereyiz!"diyerek ikazda bulundu..
Kategori Resim 23.04.2014 11:06:18
AK Parti ve Başbakan Erdoğan'ın yeni hedefi siyasi haritadaki rakipleri CHP ve MHP'yi tatihin çöp sepetine atmak mı?
Kategori Resim 23.04.2014 11:02:30
Bugün 23 Nisan çocuk bayramı ama araştırmalara Türkiye'de çocukların bayramdan daha fazlasına ihtiyacı olduğunu gösteriyor..
Kategori Resim 23.04.2014 09:15:00
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun...
Kategori Resim 22.04.2014 17:12:02
Tarih 2 Mayıs 2010..AKP grup toplantısı..Erdoğan o gün 1 Mayıs için bakın neler demiş,bir de bugün dediklerine bakın.video izle
Kategori Resim 22.04.2014 17:07:18
TBMM'de kabul edilen MİT Yasası Köşk'e gönderildi.
Kategori Resim 22.04.2014 14:29:58
Kılıçdaroğlu, "Rıza Sarraf Türkiye'nin cari açığının yüzde 15'ini tek başına kapatmış Rıza'nın heykelini dikmek lazım." dedi.
Kategori Resim 22.04.2014 12:23:21
Anıtkabir'den Atatürk kitabı: Atatürk'ü babası Yörük, annesi Türkmen çıktı...
Kategori Resim 22.04.2014 12:17:53
Devlet Bahçeli grup toplantısındaki konuşmasında Başbakan kardeşine oyun oynamakta,ayağına çelme takmaktadır dedi.video izle
Kategori Resim 22.04.2014 12:00:00
Bakanlık,taklit ve tağşiş yaptığı kesinleşen 11 gıda işletmesi ve bu işletmelerin ürettiği 15 parti ürüne ait listeyi açıkladı.
Kategori Resim 22.04.2014 09:50:42
Akşam gazetesi manşetten "sallama" bir haber yapmış diyen Ahmet Hakan ateş püskürdü: Yuh artık !
Kategori Resim 22.04.2014 09:47:39
Erdoğan Cumhurbaşkanı seçilirse ne olur? İddiaya göre hem Erdoğan tatlı tatlı siyasetten tasfiye olur hem de AK Parti biter.

Bilgisayar Kursu Ankara